Müşteri Memnuniyeti
EFQM Mükemmellik Modeli’nin uygulanması süreci içerisinde bulunan MARPORT, bu amaç doğrultusunda müşteri algısını / memnuniyetini ölçümlemek amacıyla 2016 yılında yaptırdığı araştırmaları kendi bünyesindeki çalışmalar doğrultusunda gerçekleştirmiştir.
Araştırmada, Ambarlı Limanı içinde ve dışında olmak üzere, Çatalca – Gebze arasında yer alan ilgili firmalar / kurumlar ile yüzyüze görüşülmesi şeklinde planlanmış olup, görüşmeler İstanbul il sınırları içerisinde gerçekleştirilmiştir.
5 puan üzerinden gerçekleşen değerlendirme Marport’un skorları (4,01)
-
‘’İmaj ve İtibar’’ kategorisinde 4,07
-
‘’Ürün ve Hizmet Değeri’’ kategorisinde 4,03
-
‘’Ürün ve Hizmet Sunumu’’ kategorisinde 3,89
-
‘’Müşteri Hizmeti, İlişkisi ve Desteği’’ kategorisinde 3,81
-
‘’Müşteri Bağlılığı’’ kategorisinde 4,08
2016 yılında alınan geri bildirimlerin öncelik durumuna göre memnuniyet ortalaması tablolanmıştır.