Müşteri Memnuniyeti

 

EFQM Mükemmellik Modeli’nin uygulanması süreci içerisinde bulunan MARPORT, bu amaç doğrultusunda müşteri algısını / memnuniyetini ölçümlemek amacıyla 2016 yılında yaptırdığı araştırmaları kendi bünyesindeki çalışmalar doğrultusunda gerçekleştirmiştir.

 
Araştırmada,  Ambarlı Limanı içinde ve dışında olmak üzere, Çatalca – Gebze arasında yer alan ilgili firmalar / kurumlar ile yüzyüze görüşülmesi şeklinde planlanmış olup, görüşmeler İstanbul il sınırları içerisinde gerçekleştirilmiştir.

 
5 puan üzerinden gerçekleşen değerlendirme Marport’un skorları  (4,01)

 
  • Genel Memnuniyet - 4,01,
     

  • ’İmaj ve İtibar’’ kategorisinde 4,07
  • ’Ürün ve Hizmet Değeri’’ kategorisinde 4,03
  •  ‘’Ürün ve Hizmet Sunumu’’ kategorisinde 3,89
  •  ‘’Müşteri Hizmeti, İlişkisi ve Desteği’’ kategorisinde 3,81
  •  ‘’Müşteri Bağlılığı’’ kategorisinde 4,08





2016 yılında alınan geri bildirimlerin öncelik durumuna göre memnuniyet ortalaması tablolanmıştır.




 


 
© 2016 Marport Liman İşletmeleri Ticaret ve Sanayi A.Ş. - Bu sitede kullanılan resim ve belgeler orijinal olup tüm hakları MARPORT'a aittir.
İzinsiz kullanılamaz. - Site Kullanım Koşulları ve Gizlilik Politikası