Müşteri Memnuniyeti

 

EFQM Mükemmellik Modeli’nin uygulanması süreci içerisinde bulunan MARPORT, bu amaç doğrultusunda müşteri algısını / memnuniyetini ölçümlemek amacıyla 2013 yılında yaptırdığı araştırmaları, 2010 yılında EFQM Ulusal Başarı Ödülü’nü almış olan BAREM RESEARCH ile birlikte gerçekleştirmiştir.

 
Araştırmada,  Ambarlı Limanı içinde ve dışında olmak üzere, Çatalca – Gebze arasında yer alan ilgili firmalar / kurumlar ile yüzyüze görüşülmesi şeklinde planlanmış olup, görüşmeler İstanbul il sınırları içerisinde gerçekleştirilmiştir.

 
Marport’un Genel Müşteri Algısı skoru (tüm ifadelerin ortalaması) (81), diğer rakimlerine göre anlamlı derecede yüksektir.
Katılımcılara firmalar ile ilgili ‘Genel Memnuniyet’leri tek bir soru olarak sorulduğunda da yine Marport’un (85), kıyaslama yaptığı rakipleri olan firmaların puanlarına göre (76) /  (74) anlamlı derecede yüksektir.





2013 yılında alınan geri bildirimlerin öncelik durumuna göre memnuniyet ortalaması tablolanmıştır.






 
© 2016 Marport Liman İşletmeleri Ticaret ve Sanayi A.Ş. - Bu sitede kullanılan resim ve belgeler orijinal olup tüm hakları MARPORT'a aittir.
İzinsiz kullanılamaz. - Site Kullanım Koşulları ve Gizlilik Politikası